čtvrtek 5. března 2015

Rival de Loop - indian feeling

Krásný letní kousek od značky Rival de Loop.




Značka Rival de Loop je nyní k sehnání ve vybraných drogeriích Rossmann a kromě nabídky laků tam najdete také veškerou ostatní dekorativní kosmetiku této značky. Z článku o mých únorových úlovcích už víte, že jsem si pořídila dva laky a tento vám představím jako první.


Lak je v lahvičce nádherný a na nehtech ještě hezčí. Hází oranžové a růžové odlesky dle úhlu pohledu. Na rozdíl od jiných laků je ten efekt ale opravdu hodně výrazný nejen na fotkách, ale hlavně i ve skutečnosti!! A s tím jsem se ještě u jiných laků nesetkala...


Štěteček má širší, což já v oblibě nemám, ale tenhle je krásně měkký a vážně skvěle se s ním pracuje a nedělá čmouhy.


I když to v lahvičce možná nevypadá, tak lak dobře kryje a na fotografiích mám pouze dvě vrstvy.


Schnutí bych hodnotila jako průměrné, není to žádný extra šlágr, ale dá se to částečně napravit rychleschnoucím topcoatem.


Výdrž je nadprůměrná, lak se mi neolupuje, pouze se po několika dnech ošoupaly špičky (pracuju s PC, takže to je můj největší problém u všech laků).


Lahvička obsahuje 9ml a stojí pouze 40 Kč a efekt dělá opravdu dokonalý :)



Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Miluji tuhle značku a jejich laky. Stejně jako Rival de loop. Krásná barvička! :)
    Stala jsem se tvojí čtenářkou. Budu ráda, když se podíváš ke mně na blog a staneš se mojí čtenářkou, můj poslední článek je také NOTD, stejně jako 60% mých článků. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je fakt super ... dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je hodně sexy spojené s elegancí..nejlepší kombinace:)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.