neděle 15. března 2015

Květinkový nail art

Tak já už vítám jaro a přestože k jaru patří hlavně pastelové barvičky, tak já zvolila tuhle veselou vínovou s růžovým shimmerem a na to velmi jednoduché bílé kytičky :)




Tento nail art je velmi jednoduchý a hlavně velmi rychlý :). Potřebovat budeme kromě podlaku a nadlaku barevný podkladový lak (vínový) a lak, kterým budeme dělat kytičky (bílý). Dále také puntíkovač, já použila dvě různé velikosti.


Klasicky nalakujeme všechny nehty dvěma vrstvami vínového laku.

Sephora - Get revenge

Na podložku si kápneme trochu bílého laku a puntíkovačem budeme dělat kytičky. Každá kytička se skládá z 5 puntíků. Pár kytiček uděláme velkými puntíky a ostatní malými, aby byl výsledek hezčí a zajímavější...

Na každý nehet jsem dala 3 kytičky, na malíček dvě kytičky... Necháme dobře zaschnout a přetřeme topcoatem.




Použité laky:
Sephora - Get revenge
Tasha - 46

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Povedený nail art. :) Velice hezké.
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Těšila jsem se na novinku..a blog mě nezklamal, jako vždy...:))))))tak doufám, že tato skvělá inspirace a pozitivní kombinace nám to jaro přivolá..už se těším...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt krásně, taky to budu muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.