středa 25. února 2015

Sephora - Faux fur jacket / Get revenge

Dnes pro Vás mám ukázku rovnou dvou laků najednou. Oba láčky jsem dostala od kamarádky k Vánocům :)




Oba laky jsou od značky Sephora, tudíž k sehnání pouze v Sephoře. Štěteček mají široký, plochý (foto štětečku níže), což vím, že je oblíbené, ale já osobně širokým štětečkům úplně nefandím, protože se mi s nimi hůř pracuje. Výdrž obou laků (stejně jako ostatních odstínů od Sephory) bez použití nadlaku je průměrná, schnutí průměrné, ale barvy a efekty jsou opravdu úžasné.

Sephora - Faux fur jacket
Tento lak není krycí ani ve třech vrstvách, je ideální jako vrchní efektový lak, protože efekt má opravdu nádherný. Obsahuje hlavně drobounké béžové třpytečky a pár o trošičku větších třpytek do růžova (což je nádherně vidět po zvětšení třetí fotografie).

Na fotkách je použitý přes černý lak od Coloramy a vytváří tak pěkný kovový efekt, který jste již mohli vidět na silvestrovském nail artu.






Sephora - Get revenge
Tento lak celkem obstojně kryje i v jedné vrstvě, ale hlavně ze zvyku a i pro jistotu dávám dvě (i na fotografiích). S červenou má můj foťák tradičně hrozný problém a nedokáže ho úplně zachytit tak, abych byla úplně spokojená. Ve skutečnosti je barva mnohem krásnější a zajímavější :). Každopádně je to vínová s růžovým shimmerem.





Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Krásné barvy! :)) s čim mam ale problem u sephorackych laku je jejich vydrz, to mě odrazuje si kupovat další odstíny :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž mě taky štve, ale hodnotim jí jako průměrnou, znám i horší laky :D... Takže sephorácký laky beru vždycky jen kvůli barvě :))

      Vymazat
  2. Výběr barev mají nebřeberné množštví za docela slušnou cenu..

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.